torsdag 12 december 2013

12 december

Jag älskar julkort! Sådana som kommer med posten... Som tur är så har inte mejl-julkorten eller SMS-hälsningarna lyckats utrota de traditionella pappersvarianterna. Ibland har jag varit energisk och tillverkat egna. Klippt och klistrat eller beställt något vackert fotografi. I år vet jag inte riktigt vad det blir. Kanske man ska försöka hitta några fina att köpa? UNICEF har väldigt fina... Kom bara ihåg att de måste postas senast den 16 december om jag ska hinna få dem före jul! Vad tycker du om julkort?

1 kommentar:

  1. Riktiga julkort (eller gärna julbrev) uppskattas av mig också. Egentillverkade är förstås extra värdefulla. I år har jag köpt några speciella. Hoppas att jag hinner posta dem innan den 16 dec.... (SMS/mejl är inte riktigt samma sak, men krisar det så kanske...)

    SvaraRadera