torsdag 12 juli 2012

Hurra! Hurra!




- Med blommor och med blader, och ballonger och tårta och hissad flagga, vi firar denna dagen, vi gratulerar MINA BURKAR idag! Grattis på 1-årsdagen!

Man bör ju få presenter på sin födelsedag, så därför utlyser jag härmed en omröstning: rösta på den bild som du tycker bäst om, av alla bilder som har publicerats under detta första år!
Skriv datum + vad bilden föreställer + ditt namn i en kommentar på detta inlägg. Det kanske blir priser till er som röstar...
Man kan rösta t.o.m. den 1 augusti, men varför vänta? Idag är det ju födelsedag!
Hurra, hurra, hurra, hurra!

15 kommentarer:

  1. Gillar också burkar12 juli 2012 kl. 09:59

    Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Tack för året som gått och grattis till en trevlig blogg med fina bilder. Kan för stunden inte komma ihåg vilken bild som jag gillat allra bäst. För en norrbottning i exil är det alltid lika roligt att följa naturens växlingar uppe i norr. Ibland får bilderna en att längta "hem" en smula...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, du får fundera på saken ända till 1 augusti!

      Radera
  3. efter att ha gått igenom alla bilderna och funderat så röstar jag på bildserien "tillsammans" om man nu får ta en serie och inte bara en bild. Det är ju så många FINA/NJUTBARA bilder som väcker många känslor och minnen. En del får man även lite "hurven" av nu så här i mina sista semesterdagstimmar för denna sommar. Vill inte ha höst än!! Det är dock lätt att få den känslan när semesterperioden tagit slut...Samtidigt när man se bilder från hela året så förundras man över hur vackert mycket är och att även höst och vinter kan bjuda på mycket gott. /stickerskan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar då bilderna på fototrissen 20 maj -12 http://minaburkar.blogspot.se/2012/05/fototriss-tillsammans.html
      Då räknar jag det som en röst! Tack!!

      Radera
  4. STORT GRATTIS förresten!

    SvaraRadera
  5. Grattis på blogg-födelsedagen :) Och önskan om många fler lyckliga blogg-år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Det är alltid svårt att veta om man ska fortsätta när det gått ett år. Nu har jag ju följt årstiderna ett varv, kommer det bara att bli en upprepning nu eller kan man hitta nya vinklar?

      Radera
  6. Fortsätt gärna. Du hittar säkert på fler trevligheter mm att skriva och fota om. Bildserien "tillsammans" handlar inte bara om vackra bilder utan har ett budskap också - därför får de min röst.
    Idag min sista semesterdag, SUCK! och nu far alla tre barnen/ungdomarna söderut, så det blir tomt här uppe i v-botten. Alltså läge för påhälsning om tillfälle ges!/stickerskan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för inbjudan! Jag hör gärna av mig om jag hamnar i V-botten igen!

      Radera
  7. Jag röstar på vatten+molnbilden från midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. OK! Då är det en röst på en 24 juni-bild. Glimtar från midsommar...Tackar, tackar!

      Radera
  8. Ja, det blev bara två röster, så jag utnämner härmed dessa till vinnare i tävlingen om den bästa bilden under bloggens första år! Salut! Till er som röstat ska jag tänka ut en lämplig vinst... ;-)

    SvaraRadera