måndag 9 juli 2012

En glimt av världen



Jag har tur eftersom jag har några vänner som ofta är på resande fot. Och de vet att jag älskar att få vykort från världens alla hörn. Så detta är ett stort TACK till alla er som tänker på mig när ni är ute och reser. Vilka underbara vyer ni har skickat till mig under årens lopp! Jag skulle kunna tapetsera flera rum med dessa vackra bilder. Och på något sätt så ger dessa glimtar mig en känsla av att få se en bit av världen, även om jag själv inte reser så mycket. Fortsätt att posta vykort även om alla andra bara mejlar och SMS:ar nu för tiden. TACK!

2 kommentarer:

  1. Du påminner mig om att jag nog aldrig postade vykortet jag både köpte och skrev till dig - från vår huvudstad: Köpenhamn! Har till och med ett danskt frimärke påsatt. Får posta det nästa gång jag åker till Köpenhamn. Hälsningar från Skåne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha! Bättre sent än aldrig!( Eller: bättre sänt än aldrig! )

      Radera