onsdag 11 juli 2012

Boktips inför semestern


Sommar, sommar, sommar... nu ska ni ligga på stranden, i hängmattan eller i solstolen och läsa bra böcker hela semestern. Avkopplande och inspirerande på samma gång!
Visst kommer ni ihåg att ni kan klicka på Bokburken till höger här, och läsa alla boktips som jag samlat där?
Jag försöker skriva några rader om allt jag läser, även om det inte blir några långa recensioner. Vill hellre ge er en liten tugga istället för hela tårtan...
Sen skulle jag verkligen uppskatta om ni kommenterade på respektive inlägg vad ni tyckte om ni läst någon av böckerna som jag tipsar om. Kanske vi har helt olika uppfattningar? Eller är helt eniga... Ni får gärna tipsa mig också, om ni läst någon riktigt bra bok!
Jag önskar er en riktigt bra läs-sommar! Det har jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar