söndag 22 januari 2012

Snabbmatsrestaurang

 Öppet: måndag till söndag dygnet runt.
 - Hm! Undrar om det är riskfritt att ta sig en tugga?
 - Yes! Hampfrön är min favorit!
 - Om jag smyger in från sidan märker nog ingen att jag kommer...
- Mums! Det här var gott-gott!

Det är inte lätt att fotografera fåglar! De är så skygga... När man tittar ut genom fönstret sitter det 5-6 fåglar och äter, men så fort man tar fram kameran så flyger de sin kos. Min kamera har inte så bra zoom, därför blir det ofta lite suddigt när man använder den. Men man ser väl att det är fåglar i alla fall... ?

2 kommentarer:

  1. Fint fågelhus och häftigt "snötak". I år har jag hängt upp muggar med kokosfett och jordnötter i (idé från Jul med Ernst). Fungerar ganska bra, men det verkar som att kokosfettet är favoriten. Jordnötterna kanske är för stora... Det känns bra att de små fåglarna får mat i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Bra med extramat till småfåglar. Jag blir sugen på en kvällsmacka....

    SvaraRadera