lördag 8 oktober 2011

Stormvarning

Igår upptäckte jag att vår barometer visade på storm, eller stormy som det ju egentligen står. Vi hade ju hört att det skulle komma ett riktigt oväder med vindar upp mot 25 sekundmeter och t.o.m. snö i fjällen. Men det blev inte riktigt så illa. Visst blåste det natten mot fredag men värre har man varit med om. Så barometern får nog ta och skärpa sig lite för enligt SMHI ska det kanske vara lite sol idag... åtminstone mellan regnskurarna! För övrigt så vet jag att det är svårt att kommentera på blogger just nu. Det bara tjorvar... men ge inte upp! Försök igen, jag hoppas verkligen att någon kan fixa detta problem så vi kan kommentera hos varandra igen!

1 kommentar:

  1. Det är inte bara gamla barometrar som är felunderrättade, min så kallade SMARTphone hävdar bestämt att det idag är regnskurar, men jag har just kommit in från en löprunda i strålande sol och 19 grader varmt!

    SvaraRadera